RSS
środa, 14 czerwca 2006
WAKACJE !!!!!!!!!!
Zabrałam szczeniaki na wieś.
Kontakt proszę tylko telefoniczny.
Aleee się będzie działo, tory przeszkód, baseniki, cuda niewidy :-)
A szczeniaki ile sie da, na dworze, na słońcu :-)

Na razie :-)
09:46, maciachowa
Link Komentarze (4) »
niedziela, 11 czerwca 2006
słoneczna niedziela
Image Hosted by ImageShack.us

w domu to juz zaczyna byc nudnawo. Zaczynaja sie przepychanki pomiędzy rodzenstwem, podgryzania. Ogółem trzeba im zapewniać rozrywki :)

Image Hosted by ImageShack.us

Taki samotny pośród kwiatków - BUK :-)  Kawał chłopa, obecnie największy w miocie.  Po ukończeniu 3 tygodni, dzisiaj ważony 2,5 kg. A niech sobie rośnie ;-) BUK to duże drzewko????

Image Hosted by ImageShack.us

Brzoza i ... nie wiem kto :-)))) podejrzewam, że baobab bo oni się trzymaja zazwyczaj razem, blisko siebie :-)

Image Hosted by ImageShack.us

Cała piątka  poznaje Świat. A niech sobie poznaje... trzy tygodnie to wiek akuratny na nowe wrażenia i doznania :-)

Image Hosted by ImageShack.us

Już jedno gdzieś pognało i tylko czworo pozowało do fotki

Image Hosted by ImageShack.us

Znowu tylko czworo..

Image Hosted by ImageShack.us

Zmęczeni, nawdychani świeżym powietrzem... trochę sie pomęczyli. Na szczęście BAR MLECZNY czyli mamusia był na miejscu. :-)
Catering i  rozrywki niedzielne dostarczone... tak to może być :-)
A później w domu, w mieszkaniu jak toto sie pospało :-))))
Tyle wrażeń  na pierwszy raz wystarczyło, 15 minut spacerku i do domu. Jutro będzie dłużej a pojutrze to już całkiem się na wieś wyprowadzamy :-)))

Image Hosted by ImageShack.us
16:44, maciachowa
Link Komentarze (3) »
piątek, 09 czerwca 2006
trzeci tydzien
Zamiast muminko-chomików mam teraz 5 małych goldenków.

Zaczynają te chomiki przypominać psy :-)
Image Hosted by ImageShack.us

To Borówka z Baobabem, a co! Pod opieka Baobaba jest  faaajnie. Juz Sienkiewicz chyba o tym pisał??? ;-)

Aby nie bylo tak super...zamieniaja sie szczeniaki w maleńkie piranie. Pokazauja się zęby. Kiwi ta wiadomość NIE cieszy ;-p

Image Hosted by ImageShack.us

To jest dzisiejsza sesyjka foto, nie wszyscy chcieli pozować, niektórzy pryskali  albo ostentacyjnie odwracali się tylem...
Poczekamy, przyjdzie i na nich kolej...

Image Hosted by ImageShack.us

chłopcy, wiem w jakiej kolejności...ale nie powiem :-D

Image Hosted by ImageShack.us

Tutaj tez wiem kto sie kryje pod malowniczym "rozmazem"

Image Hosted by ImageShack.us

A to juz podpisane szczeniaki. Dostały swoje miski, niedługo dorosna aby z nich korzystać :-D
Image Hosted by ImageShack.us

Charakter wylazł, chociaz on jeszcze NIE WIE do czego służy miska
Image Hosted by ImageShack.us

Dziewczyny tam od razu sprawdziły czy to nowe naczynie do czegoś się nadaje? Wiadomo.. kobietki ;-p
Image Hosted by ImageShack.us

Nadaje, nie nadaje.. niech sobie będzie :-)
Image Hosted by ImageShack.us

Filozoficzny stosunek do życia? Albo jeszcze dziecinność :-)
20:39, maciachowa
Link Komentarze (2) »
sobota, 03 czerwca 2006
DRUGI TYDZIEŃ
Dziś mija drugi tydzień życia goldenów małych.
W tygodniu zrobiłam im kilka fotografii, które  z opóźnieniem lekkim mogłam umieścić na blogu :-)
Zapraszam więc do spojrzenia prosto w oczy :-) maluchom.

Image Hosted by ImageShack.us
Tak to jest Baobab :-) chłopak z niebieską wstążką

Image Hosted by ImageShack.us

Tutaj Berberys nasz  środkowy szczeniak :-)

Image Hosted by ImageShack.us

A ten śpiący smacznie facet to BUK. Silny, dorodny tylko pozować mi chciał i zamiast mi sie przyglądać - wolał spać smacznie. Ot i cały BUK :-)

Teraz dziewczynki :-)
Zawsze pozująca do fotografii Borówka, ta to chyba lubi. Najładniejsze fotki jej robię. Bo zawsze spojrzy, wytrzyma moje ustawianie aparatu i inne tam takie. Ot i gwiazdka :-)

Image Hosted by ImageShack.us

A zaraz po niej jej siostra  Brzoza.
Wierciocha taka... nieostra ta fota, ale skoro wszystkie mają portrety to i Brzoza też :-p

Image Hosted by ImageShack.us

I ulubiona fotka Maciacha... ważenie.
Właśnie jesteśmy na etapie poszukiwania wagi, która by pomieściła maluszki trzytygodniowe. Bo w środę maluchy wazyły już po półtora kg i ledwo co się mieszczą w misce wagi kuchennej :-)

Image Hosted by ImageShack.us


08:49, maciachowa
Link Komentarze (1) »