RSS
wtorek, 22 lipca 2008
Fuksja w nowym domu
Luna pojechala do nowego domu, mieszka w Warszawie...i rozrabia tam :)
Jest jedna goldenicą w swoim domu, bba, jedynym pieskiem a pierwszym szczeniakiem. Tak chadza na spacery, noszona w nosidelku-plecaku aby sie zapoznawac z roznymi nowymi sytuacjami.. (ona jezdzi metrem a ja prosto ze  wsi - nie ;p)
Rozrabia szalenczo... widac w niej kiwiowe szczenie, gdy MUSI zaaportowac miske , albo inny bardzo nietypowy przedmiot :)
Nie jest to szczeniaczek euglena, oj nie :) O czym juz sie jej wlasciciele przekonali  jak mam nadzieje :)






Maly gryzon  o mylacej nazwie golden retriever :) usiluje ponoc przegryzc sie do  sasiadow, albo chociaz zmienic uklad armatury w domu :))))
Ale czy ktos obiecywal, ze bedzie łatwo??? :DDDD
Za to wiem, ze jest dziewczynka  najukochansza na swiecie dla swoich ludzi... :) I o to chodzi, o to wlaśnie chodzi :)))
23:24, maciachowa
Link Komentarze (1) »